Darmowa dostawa od 79,99 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje i zwroty

1. ZWROT - INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

- pisemnie na adres: SOXO Sp. z o o, Sp.k; ul. Smolna 1A, 81-877 Sopot

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@soxo.pl

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo stanowi załącznik do regulaminu Sklepu Internetowego. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli otrzymali Państwo zakupioną rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: ul. Smolna 1A, 81-877 Sopot, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zawarte w tym komunikacie zapisy dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.


Możesz zwrócić przesyłkę w następujący sposób:

1. Z pomocą naszego asystenta zwrotu możesz szybko i łatwo nadać wysyłkę zwrotną:
Przejdź do kreatora zwrotu

Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami asystenta zwrotu.

2. Możesz również wydrukować formularz zwrotu: Formularz zwrotu
Wypełniony formularz należy dołączyć do przesyłki.

Paczkę ze zwracanym towarem należy odesłać na podany poniżej adres zwrotny. Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

SOXO
ul. Smolna 1A
81-877 Sopot
z dopiskiem ZWROTY


Adres email: sklep@soxo.pl

3. Pieniądze otrzymasz w ciągu kilku dni, maksymalnie 14 dni od daty otrzymania paczki.


2. REKLAMACJE

1. Możesz łatwo i szybko złożyć reklamację z pomocą naszego kreatora:
Przejdź do kreatora reklamacji

Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami kreatora reklamacji

2. Możesz również wydrukować i wypełnić poniższy formularz reklamacyjny: Formularz reklamacji
Wypełniony formularz należy dołączyć do przesyłki; paczkę należy odesłać na poniższy adres.
Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą przyjmowane.


SOXO
ul. Smolna 1A,
81-877 Sopot
Z dopiskiem: Reklamacja

adres email:: sklep@soxo.pl

3. Pieniądze otrzymasz w ciągu kilku dni, maksymalnie 14 dni od daty otrzymania paczki.

Przesyłki wysyłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

 

Dbamy o Twoją prywatność

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.

Zamknij
pixel