Koszty i formy dostawy
Jakie są koszty dostawy?
POLSKA:
- Odbiór w punkcie: InPost Paczkomat® 24/7 - czas dostawy 1-2 dni:
- przedpłata - 13,99 zł
- przedpłata - dla zamówień powyżej 149,99 zł - GRATIS!
- pobranie - 17,99 zł
- Odbiór w punkcie: DPD Pickup - czas dostawy 1-2 dni:
- przedpłata - 9,99 zł
- przedpłata dla zamówień powyżej 99,99 zł - GRATIS!
- pobranie - brak
- Odbiór w punkcie: Orlen Paczka - czas dostawy 2 dni:
- przedpłata - 8,99 zł
- przedpłata - dla zamówień powyżej 99,99 zł - GRATIS!
- pobranie - brak
- Przesyłka kurierska: Kurier InPost - czas dostawy 1-2 dni:
- przedpłata - 10,99 zł
- przedpłata dla zamówień powyżej 149,99zł - GRATIS!
- pobranie - brak
- Przesyłka kurierska: Kurier DPD - czas dostawy 1-2 dni:
- przedpłata - 11,99 zł
- przedpłata dla zamówień powyżej 120,00 zł - GRATIS!
- pobranie - 17,99 zł
Dokładny czas dostawy oraz koszty wysyłki prezentowane są na kartach produktów oraz w koszyku. Wszystkie zamówienia wysyłane są z naszych magazynów w Polsce.
Wysyłka towarów poza granicę Unii Europejskiej:
W przypadku zamówienia do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych. Dokładne informacje odnośnie wysokości należnych opłat są dostępne pod następnym adresem strony internetowej:
http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/taric_consultation.jsp?Lang=pl
Pytania i odpowiedzi:
W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy DPD oraz Inpost paczkomaty dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 - 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować - kurier nie ma takiego obowiązku.
Co jeśli przesyłka pocztowa, kurierska opóźnia się?
Najprościej skontaktować się z dostawcą:
- DPD: tel. (22) 577 55 55 (poniedziałek–piątek 06:00–18:00; sobota 8:00–14:00)
- Inpost: tel. +48 722 444 000 lub +48 746 600 000 (poniedziałek–piątek 7:00–22:00; sobota 8:00–20:00; niedziela 8:00–18:00)
- Orlen Paczka: tel. (22) 33 33 999 (poniedziałek–piątek 07:00–20:00)
i podać numer przesyłki.
Interweniować można również w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (58) 343-24-06 lub mailowo: sklep@soxo.pl
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy listonoszu, kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zgodnie z regulaminem InPost, przesyłka paczkomatowa może w przypadku braku wolnych miejsc w paczkomacie wybranym przez klienta, zostać umieszczona w innym paczkomacie lub POP. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji odbiorca jest informowany wiadomością tekstową SMS lub przez e-mail. Fakt ten potwierdza regulamin Usługi Paczkomaty dostępny na stronie InPost.