Opóźnienia w realizacji zamówień - Przepraszamy!
2022-12-22
Drodzy klienci,
niestety nie jesteśmy w stanie zrealizować niektórych zamówień przed świętami. Jest nam ogromnie przykro, że zawiedliśmy Wasze zaufanie i nie sprostaliśmy temu zadaniu.
Ogromna ilość zamówień oraz sezon grypowy wywołał chaos na magazynie naszego operatora logistycznego. Efektem tego spakowanie paczek na czas okazało się bardzo trudne, a w niektórych przypadkach niemożliwe. W związku z tym termin dostawy wydłużył się.
Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie złożone w Sklepie SOXO.pl napisz maila na adres: sklep@soxo.pl.
Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie złożone na Allegro napisz maila na adres: ZwrotyAllegro@soxo.pl.
Na wszystkie wiadomości odpowiemy po Świętach.
Paczki, które nie zostaną anulowane, zostaną wysłane w dniach 27-30.12.2022
Na koniec pragniemy jeszcze raz przeprosić Was za opóźnienia w dostawie zamówień i niedostateczną, czasami nieskoordynowaną komunikację z naszej strony. Analizujemy, co się stało i wprowadzamy nowe procedury, których celem jest zminimalizowanie ryzyka podobnego kryzysu w przyszłości.
To dla nas trudny okres, dlatego mimo problemów, bardzo liczymy na Wasze zrozumienie i wsparcie, za co z góry dziękujemy.
Pokaż więcej wpisów z
Grudzień 2022