Koszty i formy dostawy

 

Jakie są koszty dostawy?
 

 

POLSKA:

 

Wszystkie przesyłki wysyłane są po przedpłacie.

 

Kurier DPD - 10,00 zł   
zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł 
zamówienia za pobraniem 15,00 zł  
zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł 

 

Poczta Polska:
Przesyłka polecona ekonomiczna - 5,00 zł
zamówienie powyżej 60 zł - koszt 0 zł

 

Przesyłka polecona priorytetowa - 8,00 zł
zamówienie powyżej 80 zł - koszt 0 zł

 

Przesyłka kurier 48 - 12,00 zł
zamówienie powyżej 150 zł - koszt 0 zł

 

 

POZOSTAŁE KRAJE:
Strefa Poczta Polska Ekonomiczna Poczta Polska Priorytet
  0,5 kg 1kg 2kg 5 kg 0,5 kg 1kg 2kg 5 kg

Europa (łącznie z Cyprem,

całą Rosją i Izraelem)

€ 3,50 € 6,50 € 12,50 € 25,80 € 6,00 € 10,50 € 19,50 € 30,60
Ameryka Północna, Afryka € 3,50 € 6,50 € 12,50 € 25,80 € 7,50 € 13,00 € 25,00 € 51,60

Ameryka Południowa, Środkowa

i Azja

€ 3,50 € 6,50 € 12,50 € 25,80 € 8,90 € 15,00 € 30,00 € 61,50
Australia i Oceania € 3,50 € 6,50 € 12,50 € 26,80 € 12,00 € 22,50 € 46,00 € 81,60
W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

 

Kurierzy DPD, GLS oraz Poczta Polska dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

 

Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku. 

 

Co jeśli przesyłka pocztowa, kurierska opóźnia się?
Najprościej skontaktować się z dostawcą:

 

DPD pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do piatku w godz. 06:00 - 18:00) i podać numer przesyłki. 
GLS pod numerem tel. (46) 814 82 20 (od pon. do piątku w godz. 07:00 - 19:00) i podać numer przesyłki.
Poczta Polska  pod numerem tel. (22) 656-50-00 (od pon. do piątku w godz. 08:00 - 20:00) i podać numer przesyłki.

 

Interweniować można również w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (58) 343-24-06 lub mailowo: sklep@soxo.pl

 

Wysyłka towarów poza granicę Unii Europejskiej:
 
W przypadku zamówienia do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych. Dokładne informacje odnośnie wysokości należnych opłat są dostępne pod następnym adresem strony internetowej:

 

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy listonoszu, kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij