Do 04.04 wysyłka DPD Pickup za 7,99! - SPRAWDŹ!

Wielkanocne prezenty w świetnym stylu!

Wybierz spośród różnorodnych wzorów i kolorów, aby sprawić swoim bliskim wyjątkową niespodziankę!

Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Reklamacje i zwroty

1. ZWROT - INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (SOXO sp. z o.o. spółka komandytowa, ul Smolna 1 A, 81-877 Sopot) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem, pocztą elektroniczną lub przez elektroniczny formularz zgłoszeniowy).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Zwrotu towaru można dokonać w dwa sposoby:

 

I. Elektronicznie:

Korzystając z przesyłek sklepu SOXO.pl, opcja dostępna dla klientów zarejestrowanych, wysyłka Pocztą Polską - koszt 9,99 zł - odliczany od zwracanej kwoty).

Szczegółowa instrukcja postępowania:


1) Zaloguj się na swoje konto w soxo.pl
2) Przejdź do zakładki "Twoje konto", wybierz opcję "zwroty towarów" a następnie "dodaj zwrot towaru"
3) Z listy zamówienie wybierz to zamówienie do którego chcesz dokonać zwrotu, a następnie zaznacz towar który chcesz odesłać
4) Wybierz sposób zwrotu towaru -> "Skorzystam z przesyłek sklepu"
4) Wybierz formę zwrotu należności --> "Przelew"
5) W przypadku przelewu należy podać numer konta bankowego na które ma być zwrócona należność.
6) Następnie dodaj zgłoszenie zwrotu
7) Wydrukuj zgłoszenie zwrotu (klikając w tę opcję wygeneruje się formularz zwrotu oraz etykieta na przesyłkę)
8) Podpisz się na formularzu i umieść go w paczce ze zwracanym towarem (bez podpisu nie bedziemy mogli uznać zwrotu)
9) Paczkę z wydrukowaną etykietą dostarcz do wybranej siedziby Poczty Polskiej.

 

II. Tradycyjnie:

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Produkty należy odesłać na adres:

 

SOXO Sp. z o.o. sp. k.

ul Smolna 1C

81-877 Sopot

z dopiskiem ZWROTY

 

 W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 


2. REKLAMACJE

 

Reklamacje należy składać drogą mailową na adres e-mail: reklamacje@soxo.pl

 

Należy podać numer zamówienia lub numer dokumentu, który otrzymali Państwo przy dostawie, imię i nazwisko, na jakie zostało złożone zamówienie, opis wady produktu oraz dzień jej wykrycia.

Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcie.

 

Każdy Klient otrzymuje informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamacji.

 

 

Nie uważa się za wadę (niezgodność towaru z umową) takiej zmiany, której powodem jest naturalne zużycie produktów jak przykładowo: starcie spodów, wytarcia wkładek i wyściółek, odkształcenia spowodowane złym dopasowaniem produktów do stopy, odbarwienia będące skutkiem przemoczenia lub przepocenia, niewłaściwe użytkowanie, niedostateczna pielęgnacja, naturalne zmiany materiału, z którego produkt został wykonany lub produkty z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział. Nie uważa się również za wadę różnic odcieni i barw oraz innych różnic w produktach, jakie wynikają z różnic ustawień parametrów monitora Klienta.

 

 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci Zamawiającemu równowartość wpłaty lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie Produkty o odpowiednio takiej samej jakości i przeznaczeniu.

 

 

Braki w dostawie również należy zgłaszać na maila: reklamacje@soxo.pl

 

 

Adres firmy:

SOXO sp. z o.o. spółka komandytowa, ul Smolna 1 C, 81-877 Sopot

ul. Smolna 1 A, 81-877 Sopot,

z dopiskiem: Reklamacje SOXO

 

 

Przesyłki wysyłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

 

pixel