Poczuj błogie ciepło z TERMOFOREM - wybierz dla siebie!

Dodaj do nich produkty, które lubisz i chcesz kupić później.
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Formy dostawy i płatności

Formy dostawy i płatności:

 

Zapewniamy swoim klientom następujące formy dostawy:

  • Kurier DPS

  • Kurier GLS

  • Poczta Polska Przesyłka kurier 48

  • Poczta Polska Przesyłka polecona priorytetowa

     

Jakie są koszty dostawy?

 

POLSKA:

 

  • Kurier DPD - 14,99 zł

  zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

  • Kurier GLS - 14,99 zł

  zamówienie powyżej 250 zł - koszt 0 zł

  • Poczta Polska

 - Przesyłka kurier 48 - 12,99 zł

  zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

 - Przesyłka polecona priorytetowa - 8,99 zł

  zamówienie powyżej 100 zł - koszt 0 zł

 

UNIA EUROPEJSKA

 

RESZTA ŚWIATA

 

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

  • Kurierzy DPD, GLS oraz Poczta Polska dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

 

Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?

  • W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

     

Jak szybko realizujecie zamówienia?

  • Zazwyczaj w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. 

  • Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 15.00 wysyłamy następnego dnia.

  • Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są zazwyczaj pierwszego dnia roboczego następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

  • Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności w skontaktowaniu się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej

 

Co jeśli przesyłka się opóźnia?

  • Najprościej skontaktować się z dostawcą:

  • DPD pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do piatku w godz. 06:00 - 18:00) i podać numer przesyłki. 

    GLS pod numerem tel. (46) 814 82 20 (od pon. do piątku w godz. 07:00 - 19:00) i podać numer przesyłki.

    Poczta Polska  pod numerem tel. (22) 656-50-00 (od pon. do piątku w godz. 08:00 - 20:00) i podać numer przesyłki.

     

  • Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (58) 343 24 06, mailowo: sklep@soxo.pl lub korzystając z formularza kontaktowego.


Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

  • "Płatność on-line (przedpłata)" – za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przepewy24.pl możesz zapłacić:

       

    • przelewem online: Alior Bank, Alior Sync, Bank BPH, Bank BGŻ, Millenium Bank, BOŚ Bank, Bank Pekao, Bank Pocztowy, Bank WBK, BNP Paribas Bank, BRE Bank S.A., City Handlowy, Credit Agricole, Deutsche bank, Euro Bank, Bank Allianz, Getin Bank, Getin online, Idea Bank, ING Bank Śląski, Inteligo, Kredyt Bank, mBank, multiTransfer, Meritum Bank, Nordea Bank, Toyota Bank, płacę z PKO, Plus Bank, Polbank EFG, płacę z IKO, Raiffeisen Bank, SKOK, SGB, Sygma Bank, Volkswagen Bank, Skrill

    • zwykłym przelewem bankowym: można przesłać nam zeskanowane potwierdzenie dokonania przelewu, co znaczenie przyspieszy zaksięgowanie wpłaty

  • "Płatność on-line (przedpłata)" – za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Payu.pl możesz zapłacić:

     

    • przelewem online: mBank, MultiBank, Bank Zachodni WBK, Bank PEKAO, Inteligo, Credit Agricole, Nordea Bank, PKO Bank Polski, Bank BPH, ING Bank Śląski, Przelew bankowy, Eurobank, Meritum Bank, Bank BGŻ, Citi Handlowy, KB24, Raiffeisen POLBANK, Deutsche Bank, Bank Millenium, Getin Bank, Bank Pocztowy, BOŚ Bank, Alior Bank S.A., Alior Sync, Idea Bank, PBS

    • kartą kredytową: VISA,MASTER CARD

    • płatność za pomocą: Konto PayU oraz Raty PayU

    • zwykłym przelewem bankowym: można przesłać nam zeskanowane potwierdzenie dokonania przelewu, co znaczenie przyspieszy zaksięgowanie wpłaty

       

  • Płatność on-line - PayPal - Wybierz płatność przez PayPal, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayPal, możesz również zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność.

    Szczegóły dotyczące usługi PayPal znajdują się na stronie :https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/home

     

  • Płatność on-line - karta kredytowa - Wybierz płatność przez VISA, Mastercard, American Express, Dinners Club, JCB na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu płatności kartą kredytową. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

Czy pobieracie dodatkowe opłaty np. za płatność kartą kredytową?

  • Nie pobieramy dodatkowych opłat za płatnosci kartami kredytowymi.

     

Jak szybko księgujecie wpłaty na koncie?

  • Wszystko zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 2-3 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilka - kilkanaście minut.

pixel